CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 7, 2012

Saranghae Till Jannah

   Do Love Me Till Jannah  (◕‿◕)

Duhai Bakal Imamku,


✿Belajarlah BERSYUKUR walau KEKURANGAN
✿Belajarlah IKHLAS walau TAK RELA
✿Belajarlah TAAT walau BERAT
✿Belajarlah MEMAHAMI walau TAK SEHATI
✿Belajarlah SETIA walau BANYAK GODAAN

✿Belajarlah MEMBERI walau TAK SEBERAPA
✿Belajarlah MENGASIHI walau kau DISAKITI
✿Belajarlah TENANG walau kau sedang GELISAH
✿Belajarlah PERCAYA walaupun SUSAH
✿Dan belajarlah percaya bahwa Allah SWT masih sanggup menolongmu dan selalu ada untuk hamba-hambanya yang bersyukur dan bermunajat kepadanya :)


       Kita akan sama-sama menggapai cinta hingga syurga,InsyaAllah




Saya tak kisah kalau mahar saya hanya senaskah surat cinta dari Sang Pencipta saya tetap terima awak sebagai bakal imam saya juga ayah kepada anak-anak kita nanti ▿ ʃƪ)



Kita akan meniti setiap peristiwa bersama-sama dikala senang mahupun susah..


InsyaAllah, juga bersama anak-anak kita juga ()

                                                
            Bersenda gurau *that is not fighting pic :D


Kalau saya nangis awak pujuklah saya yee (o・_・)ノ(⌣́_⌣̀)


Kita akan sama-sama pergi dating kat mekah, sentuh pintu kaabah InsyaAllah °\(^▼^)/°






Apa yang paling saya harapkan kita akan terus ROMANTIK hingga ke syurga nanti, InsyaAllah 

………………ℒℴѵℯ…………ℒℴѵℯ
…………..ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ….ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ
…………ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ
………….ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ ℒℴѵℯ
…………..ℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯ
………………ℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯ
………………..ℒℴѵℯℒℴѵℯℒℴѵℯ
……………………ℒℴѵℯℒℴѵℯ
………………………ℒℴѵℯ

"SARANGHAE TILL JANNAH"
             ☻/ღ˚ •。* ♥ ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
                /▌*˛˚ღ •˚ I love you forever and always. ~♥~˚ ✰* 
/ ˚. ★ *˛ ˚♥* ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ ♥ 。✰˚* ˚ ★ღ







No comments:

Post a Comment