CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 15, 2012

Ustaz Kesayangan Saya

Ustaz Dr. Zahazan Mohamed 
Setiap pagi suara ustaz zahazan sentiasa bermain ditelinga saya, nak dijadikan cerita ustaz zahazan adalah penceramah pertama yang menjadi sumber inspirasi saya untuk menjadi anak yang lebih baik. Thanks alot to my old radio IKIM.FM memang best sangat sangat 91.5fm

"JANGANLAH MUDAH MELETAKKAN DIRI SENDIRI LEBIH SEMPURNA DARIPADA ORANG LAIN KERANA KITA MERASAKAN TINGGINYA ILMU YANG KITA MILIKI DAN JANGANLAH KITA MENGHINA ORANG LAIN KERANA MENYANGKAKAN KITA LEBIH MULIA DAN LEBIH KUAT IBADAH DARIPADA KITA." - USTAZ ZAHAZAN-


Ustaz Don Daniyal Don Biyajid
Lelaki kacak dan beriman menjadi igauan setiap muslimah :) 

Kita jadi saksi bahawa apa yang Nabi Muhammad SAW kata makin hari makin betui...
Nabi kata, akhir zaman nanti orang akan jadi huru-hara, manusia makin takde ilmu...
tapi cara Allah bagi hilang ilmu bukan dengan cara bagi hapus Al-Quran, lupa ilmu,
TAK!!!
tapi Allah matikan ulama'...
sorang-sorang mati, sorang-sorang mati...
jadi pesanan saya, selagi boleh pulun ilmu, pulun...
sebab inilah bekal kita,
takdir kalau kita dipertemukan dengan dajjal...
... kita selamat INSYAALLAH...


-USTAZ DON DANIYAL


Ustaz Haslin Baharin
(Ustaz Bollywood)

Saya sangat kagum dengan ustaz ni, kelaka pun ye kreatif pun ye juga.

"Ini memang sleng saya di tempat saya belajar dulu" (selepas dato' Fadzilah Kamsah bertanya kenapa bollywood)


Ustaz Syed Abdul Kadir Aljoofre

Ustaz Azhar Idrus
Siapa yang tak kenal beliau kan?
Fenomena UAI dengan ceramah beliau di YOUTUBE sangat memberi manfaat pada mereka yang ingin berhijrah khususnya buat kaum ADAM 

Soalan : Betul ke ustaz kata pakai tudung tu tak wajib? 
Ustaz : Betul, boleh tutup rambut pakai baldi asalkan tak nampak... tapi tebuk sikit lubang untuk mata... 

No comments:

Post a Comment